Ainin Sofia Lagi

22 11 2008

Assalamualaikum…

Dah agak lama rasanya saya tak letak gambar anak saya nie kat sini…Kalau dulu boleh di katakan tetiap bulan pasti ada di selitkan gambar dia kat dalam photoblog nie….Tapi kerana kesibukkan kerja saya tak sempat nak letakkan macam selalu…..Kali ini akhirnya saya sempatkan juga diri nie setelah kerja agak kurang sibuk berbanding sebelum nie……Sebenarnya Ainin sekarang dah pun berusia 1 tahun 4 bulan…Sekejap jer masa berlalu….Dah pandai berjalan pun dia…Semakin hari semakin lincah dan nakal…Sejak2 dia mula dapat kaki nie…Makin laju lah pergerakkan dia…..Setiap kali pasti kena tengok kemana dia nak pergi……Almari di rumah jangan di cakap lah…Ada saja yang nak di bukanya…..Nasib baiklah mama dia dah ikatkan ….Bukan takut rosak barang…Tapi takut terkena kaki atau tangannya nanti….Lagi lah susah…..

Itulah serba sedikit pasal Ainin Sofia nie…..Dan di bawah nie ada beberapa keping gambar yang sempat saya letakkan untuk tatapan ……

Wassalam

WKS

Di bawah nie adalah gambar nenek saya itu ibu kepada bapa saya..Gambar nie di amik ketika pulang berhari raya tempoh hari…Saja saya selitkan di sini kerana saya suka gambar nie…Dari raut wajah dalam gambar nie menujukkan bahawa dia telah menempuh pelbagai zaman dan kenangan serta pengalaman yang hanya beliau sahaja yang mungkin tahu….


Actions

Information

19 responses

22 11 2008
cak

1st pic just superb.

WKS Reply
: Thanks bro..

23 11 2008
Mazrul

Besar dah Ainin sofia…rasa baru ari tue kita borak kat hospital penawar. Mesti anak bapak nie! macam mana nak berTT mcm nih, kejap ade, kejap tak de…

WKS Reply : Alhamdulillah hari tuh dapat gak kita berTT dan berjumpa setelah sekian lama menyepikan diri…Hhehehe

23 11 2008
en_me

kasih ibu membawa ke syurga, kasih bapa takdok tolok bandingnya.. hi abang ittewww

WKS Reply : Terima kasih bro…

23 11 2008
Radin Aminurasyid

1st pix rawkπŸ™‚

WKS Reply : Thanks bro…πŸ˜€

24 11 2008
Jek

Wow bro .. lu dah pandai karang cerita dah. Kemajuan ni bro .. Gambo, gua tak yah komen lah, sebab lu dah otai .. bagus bro, bagus… keh..keh..keh..

WKS Reply: Gua pandai sebab lu bro…Gua belajar dengan lu gak dulu pasal buat karangan…Keh keh keh…

24 11 2008
hadiena

kualiti gambar sentiasa mantap..!
stail editing yang tersendiri

WKS Reply: Thanks hadiena…

25 11 2008
maya amir

sukak jugak 1st pic.. die dh besarlaa.. jap jek eh.. hehe.. dah kenal ye muke saya.. kekeke..next TT, saya mau follow fauzi walaupun sebenonye saya kayu bab camera..hahaha.. nnti ade TT, textlaa kami budak baru belajar;)

WKS Reply
: Alhamdulillah …Fauzi pun dah start join kitaorang ber TT dan buat xtvt walaupun masih tak banyak…Insyallah lepas nie rajin2 ler join….Fauzi ada bakat….Nak join sekali pun apasalahnya…πŸ˜€

25 11 2008
yoji

karang mengarang nie bleh bt duit gak nie……. Raya Hji Beraya Kat ner Thun nIe

WKS Reply : TOlongler…Tak tahu camner.? Hehhehe…:D

26 11 2008
peijan

lama tak tgk ainin.. da besar n makin comel..πŸ™‚

WKS Reply : Thanks bro…

26 11 2008
peijan

salah type je aku ni.. sorry i mean aininπŸ™‚

26 11 2008
FarEast

suka tgk 1st pic … bersahaja je =)

WKS Reply : Thanks bro

27 11 2008
syahid (oblind36)

wah. dah besar dah anak bro nie. makin comey. gambar pun makin lawa. saya memang dari dulu jeles ngan ketepatan catuan warna gambar2 bro. memang daboom la. keep the gud work

ps: boleh je nak comment kat blog saya. yg berkataan ‘pandangan seni’ kecik kat atas setiap entry saya tu la sebenarnya comment. saya tukar skit saja nak bagi lain dari yang lain. harap maaf atas segala kesulitan. hehe

WKS Reply: Terima kasih bro…HAri tuh tak jumpa nak komen camner…sekarang dah jumpa…Maklumler buta IT sikit…Hehehhee

3 12 2008
mshafie

entry yang menarik pasal umrah tu..

Terima kasih sebab bagitau pasal kebenaran membawa kamera tuh..sekurang-kurangnya jika berpeluang untuk beribadah kat sana saya dapat rakamkan sendiri kaa’bah tu

Ada lagi satu sebenarnya belum terjawab..macam mana nak carik kedai yang jual art frame kat JB?

WKS Reply : TErima kasih…..Insyallah nanti saudara kesana untuk beribadah amik laa peluang untuk mengambil gambar sekali di sana……Art frame banyak ada di kedai2 membuat bingkai gambar di JB…Di kampun melayu majidee ada satu….

3 12 2008
syuk

teringat umah

WKS REply: Jom balik kg…hehehhe

4 12 2008
izat

heheheh..
dah beso dahh
tp la ni dok kl… kalau masih kat jb senang kita ketemuk lagik

WKS Reply
: Alhamdulillah dah besar pun…Makin ligat pun yer gak..Hehehe…Bro duk KL hari biasa jer…Hari minggu still lagi kat JB…

23 12 2008
mazrulphotoblog

Wks…jom layan tikusan, lama tak TT nih!

WKS Reply : Alhamdulillah dah layan dah ngan bro hari tuh…

19 01 2009
Zara~AB

the first pix mmg cantik. classic mode!

WKS Reply: Terima kasih bro..

31 01 2009
mikemurano

bro..po koba..
lamo tak singgah sini…

WKS Reply : Terima kasih bro singgah..Alhamdulillah saya sihat sokmo…

9 02 2009
cak

tq bro. karya bro byk memberi inspirasi kpd saya..hehe. btw..takde new entry ke, dah lama tak update ni bro.

WKS Reply : Sama dan juga terima kasih kerana sudi jadikan web saya sebagai inspirasi…..

Leave a Reply

