Majlis Perkahwinan Fahmy & Lin

23 06 2008

Assalamualaikum,

Pada 7 June 2008, tempoh hari berlansungnya majlis menyambut menantu di rumah saudara Ramziayatul Fahmy dan Mazlin di Pengerang, Johor. Fahmy nie adalah rakan sekerja saya. Dengan kepercayaan yang telah di berikan kepada saya, maka saya telah di jemput untuk menjadi jurugambar semasa majlis beliau. Terima kasih dari saya untuk beliau. Di bawah sedikit sebanyak gambar yang saya pilih secara rawak untuk tontonan rakan2 di sini. Di harap dapat menerima komen serta kritikan membina dari rakan2 yang melawat kesini.

Akhir kata dari saya, saya mengucapkan selamat pengantin baru dan semoga berbahagia hingga ke akhir hayat kepada kedua2 nya iaitu Fahmy dan Lin. Taniah daripada saya di sini.

Wassalam

WKS 2008


Actions

Information

6 responses

23 06 2008
fani

tak sempat nak pergi menembak la ari tu bro… itu jer yang dapat…pergi tanjung rhu pun masa on the way balik hotel…pastu dataran lang tu masa tengah tunggu feri…

p/s: mai utara ni.. tepon ler… teringin sangat nak jumpa…kalau turun selatan pun kompom pi cari bro ni…

WKS Reply : Insyallah kalau saya kesana nanti akan tepon saudara….Dan kalau saudara kesini jangan lupa tepon saya k….

23 06 2008
ZaminOmar

salam sahabat alam maya ku…tah bila kan kita berjumpa….
re:isk…bro yg super otai ni nak join class sy?terharu la jugak…..kalo bro sudi…..buleh jerk….takut kang nanti bro yg ajar sy…heheheheh

my next class d tanjung malim 12/13july……

WKS Reply : That days saya tak dapat plak nak join bro…Ada tugasan lain…Insyallah kalau ada kesana akan saya hubungi bro…..Tak dapat belajar dapat jumpa pun jadi ler…

24 06 2008
ai

masa aku kwin x de lak lokasi penggambaran yg ada lalang putih tu. kalau ada mmg t’ingin sgt la nak b’gambo kat situ, cantek

WKS Reply : Memang kalau ada masa tuh cepat2 saya akan suruh Pn kesana amik gambar…Tapi sayang memang tak der kat kawasan tuh…

24 06 2008
aishifu

peluh2 pengating lelaki tu …nampak baju belakang dia basah hehehe

WKS Reply : A’aaah memang di sengajakan untuk nampak …..Maklumler rumah kg tak der aircond…..Hehehhehe

8 07 2008
Abujal

Semakin hebat sifoo ni.Lama betul tak ngeteh…

WKS Reply : Dah lepas ngeteh dah hari tuh….Hehehhe

28 08 2008
saiful hasmadi

perrghhh… hebat… aku terujaaa….

WKS Reply : Terima kasih bro…

Leave a Reply

