Majlis Perkahwinan Noraini (Ai) & Farouk

12 06 2008

Assalamualaikum,

Pada 31 May dan 1 Jun 2008 tempoh hari tementerailah satu perjanjian ikatan kasih antara Noraini (Ai) dan Farouk yang berlangsung di rumah Noraini (Ai) di Taman Universiti, Johor. Pasangan yang sama padan dan cantik ini telah melangsungkan perkahwinan mereka dengan meriah sekali di samping keluarga dan sahabat handai yang datang. Sebenarnya Noraini (Ai) ini adalah sahabat kepada isteri saya sejak di zaman universiti lagi. Beliau telah menjemput saya untuk menjadi jurugambar beliau pada majlis beliau ini.ย  Dengan kepercayaan yang telah di berikan kepada saya, saya cuba melakukan apa yang terbaik yang saya mampu lakukan. Di harap beliau berpuas hati dengan hasil yang dapat. Insyallah.

Akhir kata dari saya, saya ingin mengucapkan Selamat Pengantin Baru dan semoga berbahagia hingga ke akhir hayat. Dan cecepat dapat anak.Hehehheee.

Di bawah gambar secara random yang dapat di tunjukkan di sini untuk tatapan semua.

Wassalam

WKS 2008

Atas permintaan pengantin. Jadi saya uploadkan satu gambar beliau berbaju oren.


Actions

Information

16 responses

12 06 2008
shadi3

bro…
mane cukup gambo.nak lagi!!!

WKS Reply : Dah banyak dah bubuh bro..Hehehhee

12 06 2008
fani

aduh…meleleh eh…
bila la boleh jumpa ni?

WKS Reply : Meh ler datang sini…Boleh aja nak jumpa…..Teringin gak nak jumpa dan belajar ngan bro…

12 06 2008
aku ler,pengantin

1stly nak say tq so much kat wks coz sabo melayan kerenah pengantin, esp pengantin ppuan yg x cukup2 b’posing dpn camera hehehe. maklum la, pgntin ppuan ni alergic dgn camera hehehe. special thanx jgk utk org umah wks yg sudi jadi ‘model’ hahahaha. overal pengantin b’puas ati dgn kerja& hasil kerja sepanjang majlis. kalau ada apa2 yg kureng tu, hrp di halal kan la yerrrrrrrrrr

WKS Reply : Terima kasih juga dari saya kerana sudi mengikut dan follow sedikit sebanyak arahan dari saya…Tapi u all memang sporting dan pandai posing…tak yang nak ajar2 sangat…..Terima kasih sekali lagi dari saya ….

12 06 2008
aku ler,pengantin

Terima kasih WKS atas gambar nie…..


WKS Reply :
Sama2 dan terima kasih juga dari saya…

12 06 2008
comel

wei ai.. bila hang kawin hah?? kuikuikuikui

WKS Reply : Dia baru jer kahwin…Keh keh keh …

12 06 2008
fara

tahniah kak ai…selamat semuanya…tapi yg bestnya baju tu memang cantik arrr..pinjam boleh..hehhehe

WKS Reply : Baju jer ker cantik…..Org dia pun cantik juga kan….๐Ÿ˜€

13 06 2008
ZaminOmar

fambar bro dr dulu til now mcm biasa…..semakin mantap sehinggakn membuat sy meleleh melihat.
re: sy bkn pandai sangat…tp dah pihak penganjur mintak kongsi ilmu…kita kongsi je lah ape yg ada…..

WKS Reply : Terima kasih bebanyak bro…Bro pun apa kurangnya…Malah lebih lagi…..Baguslah kalau org dah beri kepercayaan kepada bro..Itu satu penghargaan dan kemajuaan…Saya ucapkan taniah….

13 06 2008
ain sweet84

hai kak ai….
selamat pengatin baru….
semoga b’bahagia hingga ke akhir hayat…..
kak ai, lawa lah semua baju nyer…..
klu sewa leh tak?????
hehehehehehe……

WKS Reply : Sewa baju jer …? Hehehhehe

13 06 2008
yon

La dah pindah kat sini patut la lama tak dengar perkhabaran cerita dan berita….
pa2 hal gambo cantekkkkkk…..gooodjob bro…

WKS Reply : Dah setahun rasanya pindah…Hehehhehe….Terima kasih bro…Banyak belajar ngan bro gak sebenarnya…

13 06 2008
Abeja

Gambar kat sini cantik2 ler, Bangg…nanti saya nak booking abg boleh..eeerrr maksud saya nanti amik gambar kawin saya boleh ker baannggg…abang ni mesti hensem kan? Auwww..

WKS Reply : Ko dah buang tabiat yerk……Bukan ko dah kawin ker….Nie bila plak jadi mak nyah nie..Keh keh keh…

14 06 2008
muneera

slm bro!
heh..sini pon ape kurangnya..semakin hari semakin cantik juga!!!
p/s: snow kt sni turun kejap je, esoknye dh caer dah…huhu..pasrah2

WKS Reply : Terima kasih…..Best kan main snow…Bila ler saya plak dapat rasa….Hehehe

15 06 2008
mshafie

Assalamualaikum..
Dasatlah ketajaman skill anda!
Bab masa pakai baju putih tu rasanya dah ok
tapi biler pengantin pompuan pakai baju purple tu..mungkin pada make up yang menjadi masalah..macam tak sekata dan menyebabkan muka nampak overexpose sedikit di bahagian dahi dan pipi..bercapuklah senang cerita..

WKS Reply : Terima atas teguran tersebut…Rasanya bukan makeup kot masalah…Masa post processing tuh…Tapi apapun terima kasih atas teguran….At least saya dapat memperbaiki kelemahan akan datang…Insyallah…

16 06 2008
aku ler,pengantin

ada p’mintaan dr pengantin&kwn2 pengantin nih, apa kata kalau wks masukkan sekeping pon jadi lah gmbo yg masa pakai baju oren tu. ada kwn2 nak tgk r hehehe tq

WKS Reply :
Dah update…Dan dah tengok rasanya kan….

21 06 2008
++ FarEast ++

cover wedding yg overall nyer memuaskan =)

update sudah ๐Ÿ˜Ž

WKS Reply : Terima kasih…Insyallah saya akan melawat…

23 06 2008
Noranizam Hj Demin

what a nice pictures… slamat pengantin baru utk Ai & Farouk๐Ÿ˜‰ semoga kekal selamanya …

ur wife la bro yg kasi ur webpage nih๐Ÿ˜›

WKS Reply : Terima kasih melawat…Ooo wife i yang kasi yerkkk…..hehehehhehe

21 08 2008
kontan

askum. amboi lama tak menyapa brader neh๐Ÿ˜€
gambar mantap sungguh
tak pandai nak wat gtu
ajarkan lah๐Ÿ™‚

tel sy masih sama๐Ÿ™‚

WKS Reply : Baru jer balik umrah …Tu lama menghilang……Heheheh…Sebelum tuh plak banyak belajar apa yang perlu…..Apapun dah ok sekarang nie…tapi bz poser plak…Hehehehe

Leave a Reply

