Wedding – Sani Dan Salwa.

9 04 2008

Assalamualaikum…

Ahad (6/4/08) tempoh hari sempat bertag along dengan Tenno (Rinz) amik gambar outdoor wedding member photographer gak iaitu Encik Sani dan juga isterinya di sekitar bandar raya JB ..Saya pun tak leh lama masa amik gambar tuh kerana mengejar masa untuk tugas yang lain…Sessi pengambaran bermula jam 11.00pg dan saya pulang sebelum pukul 1.00 tgh….Turut ikut serta ialah Abeja yang juga sifoo saya…hehehehhee.. Dialah yang banyak mengatur posing secara bollywood kepada pengantin….(Sifoo jangan marah sifoo)

Di bawah gambar2 yang saya amik dan untuk tatapan….Di harap rakan2 dan pelawat yang datang kesini dapatlah memberi komen2 yang dapat meningkatkan lagi hasil kerja saya …..Insyallah…

Wassalam

WKS PHOTOGRAPHY

2008

Β 


Actions

Information

14 responses

9 04 2008
Abeja

as usual ur picha daa boom…bebeh!! suspect lah sama sifoo.

WKS Reply : Thank you sifoo

9 04 2008
comel

salam.. gambar 2 dari bawah sungguh klasik.. bila nak amik gamba saya cam tuuu..

WKS Reply : Nanti kita cari piano buat camnie…Hehhehehehe

9 04 2008
izat

suka..bila pengantin pengaang violin…

WKS Reply : Terima kasih sifoo ….πŸ˜€

9 04 2008
shadi3

perantin pompuan apsal cam x de feel jer?
btw,pic wks ni slalu cantik2…

WKS Reply : Memang dia macam tuh kot…Aku dah suruh pun dia senyum….Tapi dia tetap macam tuh so tak yah ler paksa2…..Hehehheheh…

10 04 2008
akuasyiek!

saya dalam presentation bro ni…paling saya minat ialah…editing…kemas gila…bab letak typo tu saya paling berkenan…composisi yg hebat…gambo seperti biasa…tampil hebat dengan angle mantap…color best…

WKS Reply : Terima kasih akusyiek….Awak nyer editing pun leh tahan hebat dan power…saya pun suka…

11 04 2008
zilzal

takleh nk ckp banyak.
editing dan gamba always standart yg tinggi.
cume ekspresi pengantin mcm kurangs ikit.
ikhlas dr sy.

WKS Reply : Terima kasih zilzal…Memang ekspresi dia macam tuh…Di sedari masa shooting lagi…Hehehehe….Apapun terima kasih bebanyak atas teguran membina..πŸ˜€

11 04 2008
Apit Pesona Senifoto

mcm selalu …… pic mmg da bomb ……
penggunaa avaiable light yg menarik !!!! salute ler …

WKS Reply : Terima kasih sifoo atas komen tersebut….Tapi saya masih belum dapat lawan sifoo lagi…Banyak lagi nak belajar ngan sifoo nie…

13 04 2008
shahQuantan

wah hebat la bro…

ku menanti ‘Suatu Penantian…’

lawati http://sunshinez.fotopages.com

WKS Reply : Terima kasih bro…..Nanti saya melawat fotopages saudara…

14 04 2008
+ FarEast +

mmg simbolik pic hitam putih dgn violin tu =)

Foooh! FP saya dah x berabuk! πŸ˜€

WKS Reply : terima kasih bro…

17 04 2008
mikemurano

bilo nk dtg kelumpo neh
nak ajak cap tea samo2
heheheheh
kojo anda mmg sentiaso semart

WKS Reply :
Terima kasih mike….Nanti aku datang aku call ko…..Leh belajar editing ngan ko nanti….

17 04 2008
Geng Driver Bas Sekolah

ganas betul sifoo anda nie…bila la dia nak turunkan ilmu food photography kat saya

WKS Reply : Dia memang ganas bro…..Tapi low profile……Jangan tak tahu….Hehhehehe

21 04 2008
kakzila_kwncomel

gambar cantik sangat…. tapi apasal pengantin mcm xda mood je bergambar? anyway gambar itu sangat cantik… teknik yang digunakan menghidupkan mood yang mcm xda…

WKS Reply : Memang pengantin ekspresi dia macam tuh…Dah suruh senyum tapi memang dia camtuh…Nanti paksa2 tak best plak…Hehehhehheeh..Apapun terima kasih….

21 04 2008
anilezfa

I like ur last photo. It’s great.

WKS Reply : Thanks anilezfa..

9 05 2008
fadiNe

gambar2 ko mmg suma superb2.. syabas bro.. harap2 dptla ketemu suatu hari nnti..

* pngntin pompan kalau senyum lagik menjadik tp dh dia susah nk senyum nk wat cmnakann.. nk geletek kang kena hempuk la kang.. hehehee..

keep up da gud work.. suka tgk hasil keja ko..

WKS Reply : Thanks bro….Insyallah akan ketemu kita suatu hari nanti…Calling2 laa kalau rajin….

Leave a Reply

