Wan Ainin Sofia – My Baby Girl

25 11 2007

Assalamualaikum…..

Lama saya tak masukkan gambar2 baru untuk tatapan kawan…..Sebenarnya saya dah slow sikit amik gambar….Kalau amik pun just amik gambar anak jer……Nie antara gambar anak yang saya amik untuk tontonan kawan2….Masa nie umur dia baru jer 3 bulan…..Cute n comel tak….Bawah nie gambar dia….

Wan Ainin Sofia 3

Nak tengok gambar lebih besar boleh klik pada gambar.

Nie plak gambar sepupu kepada ainin. Diorang nie kalau bab di suruh posing amik gambar memang no 1.Tapi best amik gambar budak2 nie….Macam2 aksi dapat dilihat melalui gambar. 

 Setia Bersama

Klik untuk melihat gambar lebih besar

Apapun komen dan kritikan daripada anda amatlah di hargai.

Wassalam.


Actions

Information

7 responses

25 11 2007
syahid (oblind36)

lawa la gmbr nie bro. sume ada gaya masing2. ur baby pun comey giler. x lupa, cantik website nie bro. kemas. keep the gud work

25 11 2007
ikelah

nice pics, cute baby, great dad and happy family.🙂

Sibuk dengan keluarga, biasalah tu.

25 11 2007
anden

pecite bro?lama tak denga berita….ni gambar raya ke?tembam nye baby ko….rase cam nak gigit…haha

25 11 2007
++ FarEast Canon Shooter ++

hehe … kewl gak ader page mcm nie … si kecik mmg comel =)

fp saya dh update 😉

26 11 2007
alimhanafi

Ada cerita di sebalik mereka ni….Teringat zaman kanak2 time hari raya… main mercun, baju baru, dapat duit raya (sekarang….kena bagi duit raya kat anak2 buah la plak)

26 11 2007
maya amir

perghh… tembam nye anak die..heheh bwklaa dtg umah, meh nak gomol2 pipi dia:)

3 12 2007
Jemster

Comeinya baby….
Memang seronok pun amik gambar bebudak nih. Sentiasa excited aje diaorg tuh…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: