Langit Dan Awan

13 11 2007

Assalamalaikum….Still lagi gambar dalam simpanan HD saya…..So far masih belum berkesempatan untuk keluar membuat xtvt mengambil gambar lagi……..Terlalu sibuk dengan kerja2 harian dan masalah2 yang perlu di selesaikan yang sememangnya menjadi keutamaan saya terlebih dahulu…..

Sebagai memenuhi fotopages nie…Jadi saya hanya sempat mempersembahkan gambar2 lama yang belum pernah saya uploadkan…Di harap anda semua sudilah melihatnya dan memberi kritikan yang membina…….

So far gambar nie tiada apa2 subject menarik yang hendak di paparkan ….Hanya gambar2 kosong yang tenang bagi mata saya ……dari segi composition juga ada banyak lagi yang tak kena dan masih perlu di perbaiki….Harap di maafkan…..

Gambar nie telah pun di enhance kan dengan menaikkan saturation nya untuk memberi sedikit seri kepada gambar supaya nampak lebih menarik walaupun ianya tidak lah semenarik mana……

Walaubagaimanapun saya still suka gambar yang saya amik nie kerana ianya hasil dari saya …..Sudah tentu masih banyak kelemahan dan kekurangan tetapi dengan kelemahan dan kekurangan inilah yang membuatkan saya terus belajar untuk mendapatkan yang terbaik…..

Oleh itu saya harapkan input dari anda semua untuk memperbaiki lagi kelemahan dan kekurangan yang boleh saya perbetulkan di masa akan datang…Insyallah…..

Dan insyallah kalau tak der apa2 menghalang saya cuba akan keluar untuk mengambil gambar2 baru dan di letakkan di sini ……Itupun kalau masa mengizinkan…..So tunggu…..